marți, 27 octombrie 2009

Ce este Statul , Ce suntem noi ?

Cine pula mea sa gandit vreo-data ca vom ajunge aici ? Pula mea de Presedinti , Deputati , Senatori sau Primari cei care traiesc pe banii nostrii sa le dam la muie asa cum se cuvine... Am auzit de mai multe ori de banii statului sau bani U.E. dar asta ce inseamna ca noi suntem U.E. , noi suntem statul ??? Sa-mi bag pula-n stat sau U.E. ca noi suntem oameni iar Statul e un hot , un hot care nu poate fi pedepsit , care poate face orice iar noi nu avem puterea sa-l oprim , sau cel putin asa se pare . Pentru ce pula mea s-au luptat parintii nostri , pentru ce pula mea a fost revolutia aia din 1989 sau pentru ce a murit Ceausescu si multi alti oameni pe timpul ala ? sa-mi bag pula-n tot ce apartine statului , Presedinte , Politie , etc. si va rog frumos acum la final sa faceti si voi acelasi lucru baga-mi-as pula in gura lor de sloboziti care nu se mai satura de muia pe care le-o dam zi de zi...

Niciun comentariu: